BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 6 February 2012

selamat datang 2012!




assalamualaikum...!
alhamdulillah..akhirnya boleh jgak ana post..huhu..sebelum nie pyh beben0 la nak postnye..macam2 problem..akhirnya ana dpt cari jln penyelesaiannya..huhu..syukur sgt2..ana pun dah gian nie nak menaip..mcm2 ana nak tulis nie ha..hehe
memandangkan ana dah terlewat sebulan lebih nak ucap WELCOME TO 2012 ,ana tetap nk ckp jgk..hehe..


memandangkan kita dah masuk tahun baru,so azam pun kene la baru jugak kan?azam thun lpas pun tak tertunai lg..nie plak nak msuk azam thn baru..huhu..takpe2 kite convert azam tahun lepas ke tahun nie..hehe..dah masuk tahun baru semuanya kene la baru..and i' also become new ones..insyaALLAH kearah yg lebih baik dpd sebelum nie..kalau b4 nie kwn2 ana cakap ana baik,ana nk ubah lg baik dpd sebelum ini..insyaALLAH..

1 comments:

cik tasha shafzan said...

semoga dapat menunaikan azam dengan jayanya! :)